Visitestonia.com Rootsi kampaania

Rootslaste Eestisse meelitamise kampaania tähelepanuväärseim lahendus oli ambientreklaam, kus andsime juba loodud kunstiteosele uue sõnumi ja konteksti kaudu teise hingamise. “Kunsti uuskasutus-projekti” aluseks oli Marko Mäetamme ja Kaido Ole kunstiprojekti "100 John Smithi" (2004) 250-kilosed betoonkohvrid, mis visitestonia.com viitega varustatult said Stockholmi ja Göteborgi metroojaamades sootuks teise tähenduse, kui aastatetagune küüditamise mälestusele pühendatud kunstisündmus Eestis.

Kohvrid oli varustatud ka kampaaniamängu infolipikutega, millel kuvatud QR-koodi pildistamisel pääses Eesti-huviline otse kampaania mikrosaidile. Ainuüksi nutitelefonidega kampaaniaga ühendunud entusastide hulk ületas kampaania lõpuks 6000 külastaja piiri.

Tavameedias pöördus Euroopa kultuuripealinn 2011 Tallinn rootslaste poole Ruth Huimerinna mängulis-dramaatiliste fotode ja sloganiga Kultuur kutsub!

Kokkuvõtteks võib öelda, et DDB intelligentsed ja esteetilised lahendused tõid visitestonia.com keskkonda üle kolme korra enam kontakte, kui aasta varasem Eesti brändi kampaania Rootsis. Kommentaarid on vist liigsed.