Tosta röstsaia teleklipp

Kui röstsaia reklaamiapellatsioonid on enamasti seotud saia füüsiliste omadustega võimendamisega, siis DDB keskendus Tosta! lanseerimisel röstsaia tarbimiskonteksti sotsiaalsuse väljatoomisele. Kindlasti mõjutas meie lähenemise valikut ka see, et "Tundmatu Turuliider" on oma Kuldse röstsaia puhul aastaid ekspluateerinud just toote esmaseid omadusi ja seoseid. Meie oleme veendunud, et Tosta! värvuse, krõbeduse, paksuse, pindpinevuse ja ruut-tihedusega on kõik kõige paremas korras. Rääkimata Tosta! maitsest, mis on meil iseenesest mõista eeskujulik. Seega saime südamerahuga teha oma sihtgrupile lähedasemat ja lõbusamat reklaami.

Äraarvamismäng ehk peenema nimega Charade' sobis kenasti tegevuse selgrooks ja raamijaks. On ju ka röstsaia valmistamise juures natuke võimlemist ja veidi äraarvamist ning katsetamist, enne kui leiad endale sobivaima röstimisviisi. Kõik muu, mida klipis näha, kinnitus juba üsna loogiliselt skeleti külge ja tuli hoida vaid kenasti raamides. Võtteplatsil ohjeldas kaamera ette jäävat ja ka kaamera taha jätkuvat nooruslikku energiat Juuso Syrja.