Põltsamaa Premium mahlad

Põltsamaa Premium-mahlade reklaamiidee kasvas üsna otse välja tootekontseptsioonist. Premium-seeria naturaalsed viljalihaga mahlad tõotasid mahlasõpradele nii koostise kvaliteedilt kui maitseomadustelt seninägematuid naudinguid. Sellest sündis ka tootelubadus-slogan - Spaa-efekt ühest klaasitäiest!

Telereklaamis keskendusime lummava atmosfääri ja hedonistliku fiilingu tekitamisele. Pärast suurepärase mahla joomist avaneb inimese jaoks justkui paralleelne ruum ja paralleelne aeg. See on aeg-ruum, mille ainus füüsikaline mõõde on inimese keha ja vaimu harmoonia. Pildimaagiat täiendas kenasti sugereeriva rütmi ja helikeelega muusika.

Reklaami ülesvõtmise ja järeltootmise mõttes oli tegemist ühe keerukama ja nõudlikuma teleprojektiga DDB Eesti ajaloos. 2008. aasta reklaamiauhindade jagamisel teenitud Pronksmuna andis kinnitust, et vahel maksab hea tulemuse nimel ka riske võtta.