Põltsamaa logo — tagasi õuna juurde

Oluline osa Põltsamaa mahlade pakendiuuendusest oli ka Põltsamaa kaubamärgi uuendus. Paljud eesti firmad tahavad oma logosid uuendada ja vanast vabaneda ilma erilise järelemõtlemiseta. Arvatakse et uus on parem, moodsam ja tarbijaile meelepärasem. Tegelikult võib kaubamärgis peidus olla rikkalik ajalugu.

1960ndatel loodud logo keskendus 2 vaalale, eestimaise mahla tööhobusele - õunale ja P tähe näol Põltsamaa mahlategemise traditsioonile. Uue eesti progressiivsuse tuhinas (2005) aga hakkas tekkima oht et tore õun kaob märgist hoopis.

Hoolikalt läbimõeldusd logouuenduse käigus tuli tagasi suur õun ja kaks lehte rootsu küljes. Muutus õuna enda kuju, õuna lehtede asetus, P-tähe kuju õuna sees ning Põltsamaa tähemärgi kirjatüüp. Uuel Põltsamaa logol on kasutuses üliharmoonilise tähekujuga Gotham. Segituseks ka üks pilt neist muutustest.