Perenaise saia edulugu

Perenaise saia edulugu ulatub otsapidi tumedatesse aegadesse, mil Eesti kaupluste saiariiuleid valitses ühe tundmatu suurtootja Kirde-nimeline saiapäts. Loomulikult ei rahuldanud selline asjade seis Eesti Pagari ambitsioonikaid turundusinimesi ning reklaamiagentuuri laekus mitte väga diplomaatilises sõnastuses noot, mis andis agentuurile selged juhised, vabad käed ja piiramatud vahendid saiaturul korra majja löömiseks.

Kuidas jõudsime looni „Üks tahab naist, teine hoopis Perenaist!“ ümberjutustamine läheks vast liiga pikaks. Iseenesest on ju veider, et saialugu on jutustatud läbi mehe silmade ja reklaamis kaalutavad valikud vägagi meessookesksed. Aga küllap pakub irriteeriv teema kaasamängulusti ka õrnema soo esindajatele! Perenaise saia üleskihutavad müüginumbrid seda igatahes kinnitavad.