Husqvarna vahetus-kampaania

Husqvarna erinevate toodete sooduskampaaniate formaat võimaldab inimestel omandada soodushinnaga kvaliteetseid tööriistu ning vabaneda samas ka moraalselt vanadest või  hinguseleläinud masinatest. Väikeformaadis trükireklaamide puhul püüdsime nappide vahenditega luua võimalikult selge draama, mis tõmbaks inimeste tähelepanu ja annaks samas edasi Husqvarna pakkumise sisu.

Kroonireklaamis kasutatud fraas on ilmselt tuntud filmidest-raamatutest Inglise kuningate kroonimistseremoonia rituaalse vormelina, mis pidi kinnitama võimu- või vereliini järjepidevust. Algne fraas on pärit küll prantsuse keelest-kultuurist.  Le Roi est mort. Vive le Roi! kõlas esmakordselt 1422. aastal Charles VII kroonimistseremoonial.

Niidukireklaamis kasutasime „vana“ niidumasina näitamiseks pisikest hüperbooli e liialdust. Ilmselt on huvitav teada, et vikat on Eesti aladel olnud kasutuses juba vähemalt 1500 aastat ja osalenud tõhusalt sellise maastikupildi kujundamises, mida me tänapäeval kultuurmaastikuna teame ja tunneme.
Sõbraliku ja vastutuleliku suhtumise eest fotomaterjali hankimisel täname Ajaloo Instituuti!