Titaanide heitlusest väljus võitjana ka DDB!

Postitatud 19/03/2010

DDB Eesti kontorisse tuli 2010. aasta Kuldmunatseremoonialt kaasa 3 väärtuslikku auhinda: kuld – hõbe – hõbe!
Lisaks väärismunadele teevad rõõmu ka tihedas konkurentsis saavutatud finaalikohad.

Kõige kõrgema tunnustuse Kuldmuna näol pälvis digitaalse reklaami kategoorias Tele2 “Timer”!
Hõbemunadega hinnati Husqvarna “Vahetuskampaania” trükireklaame ja Põltsamaa välireklaami “Kas õuna südant tunned Sa?”

Finalistide auväärsesse seltskonda pääsesid lisaks eelnimetatutele Husqvarna raadioreklaam “Luiskad?”, Tele2 “Sõbraseeria” välireklaamid ning riigiportaali eesti.ee kampaania välimeedia erilahendus “Uks e-riiki”.

Tele2 Timer Kuldmuna

KLIKI SIIA banneri vaatamiseks

Tele2 “Timerile”, mis võrdles kujukalt erinevate operaatorite mobiilsideteenuse hindu, polnud Kuldmuna võit esimene saavutus reklaamide võisturebimises. Nimelt tunnistati “Timer” juba veebruarikuus Postimees.ee 2009. aasta parimaks internetireklaamiks! Tsiteerime siin kohal Postimees.ee zhürii esimeest Olav Osolini: “Tele2 rõhub kogu aeg oma odavale kõneminutihinnale ja siin oli see selgelt konkurentide omaga võrreldav. Mida kauem sa seda numbrite liikumist jõllitad, seda enam veendud, et Tele2 klient maksab sama aja eest kõvasti vähem. Kui sa selle reklaami vaatamise järel ka Tele2 kliendiks ei hakka, siis peab põhjus olema miski muu kui hind.» Kuldsed sõnad Olav, kuldsed sõnad!

DDB Eesti õnnitlused Kristjan Seemale Tele2st, au ja kiitus Erkkile ning Meelisele ja tänud 72dpi’le!

Husqvarna Hõbedased trükireklaamid
Husqvarna trükireklaamid „Kroon“ ja “Vikat” lõid nutika metafoori kaudu draama, mis selgitas tarbijale vahetuspakkumise formaati ja juhtis kenasti edasi ka pakkumise sisu juurde.

Põltsamaa välireklaami Hõbemuna
„Kas õuna südant tunned Sa?“ – Art Director Eriku südamega tehtud töö õunasüdamega. Lisaks sõbralik sõnamäng ja tulemuseks väärt tunnustus Kuldmunazhüriilt.

Finalistid:
Husqvarna raadioreklaam “Luiskad?”
Tele2 Sõbraseeria välireklaam
Riigiportaali välireklaam Uks e-riiki