DDB naasis Kuldmunagalalt 3 munaga!

Postitatud 21/05/2012

Lisaks 5 finaalikohta! Tagatipuks 1 töö Cannes’i!

Hõbemuna vääriliseks tunnistati DDB töödest seekord Eesti Pagari Musta leiva trükireklaam “Paarisrakend”!

Pronksmuna teenisid Eesti Pagari Musta leiva välireklaam “Ankur” ja Eesti brändi kultuurse linnapuhkuse
Soome-kampaania ambientreklaam “Tuliko Kulttuurinälkä?”!

Finalistide hulka jõudis tervelt kolmes erinevas kategoorias Welcome to Estonia Rootsi-kampaania, mis konkureeris auhindade nimel nii välireklaami, ambientreklaami kui ka kampaania kategoorias!

Munadega silmsidemesse jõudsid ka Põltsamaa välireklaam “Janu lõpp” ning firmastiili kategoorias RIA (Riigi Infosüsteemide Ameti) logouuendus.

Toreda üllatusena osutus EASi Soome-kampaania ambientreklaam “Tuliko Kulttuurinälkä?” üheks kolmest konkursilt väljavalitud tööks, mis saadeti ERALi ja Postimehe kulude ning kirjadega Cannes’i reklaamifestivalile! Loe artiklit Best Marketingis.